Velkommen til GREPFRUKT
FRISK FRUKT
LEVERT PÅ DØRA
La de ansatte spise frukt på jobben!
Det er mange fordeler med å la medarbeidere småspise på jobben.
Humøret stiger, ytelsen øker og resultatene blir bedre.
Dessuten er det enkelt og rimelig.
Grepfrukt leverer dine favoritter og overrasker ofte med noe ekstra!
Hva ønsker du å bestille?
Vi tilbyr abonnement eller enkelt leveringer av fruktkurver, oppskåren frukt og gave og julekurver til spesielle anledninger.
Hvorfor bestille fruktkurv av oss?
Først og fremst fordi frukt er sunt!
Også tilbyr vi jo muligheter for mennesker på vei mot, eller tilbake til arbeid
Vi leverer i hele grenland
Vi leverer i hele Grenland Hvis du ikke blir fornøyd, blir ikke vi det heller. Så da ordner vi opp.
Stor eller liten bedrift?
Ingen problem, kontakt oss så kan vi anbefale hvor mye frukt du trenger.
Ikke fornøyd?
Da kan du ringe oss, sende oss epost eller kontakte oss via nettsiden, uansett lover vi å ordne opp
Ofte stilte spørsmål
Hvor leveres GREPfrukt?
Grepfrukt leveres i hele Grenland, andre steder i nærheten på forespørsel.
Hvordan bestiller jeg?
Grepfrukt kan enkelt bestilles på denne hjemmesiden, eller du kan ringe oss. Leveransen vil starte uken etter om bestillingen blir foretatt før onsdager.
Er det bindingstid?
Det er ingen bindingstid, avtalen løper så lenge våre kunder selv ønsker. Vi vil gjerne ha beskjed senest onsdag uken før endringer, slik at vi kan imøtekomme disse.
Når leveres frukten?
Grepfrukt kjøres ut hver virkedag, mandag til fredag. Grepfrukt holder stengt i fellesferien, romjulen og påskeuken.
Er det mulig å endre leveringsdag?
Det er fullt mulig å endre leveringsdag, eller legge til en ekstra leveringsdag. Bare gi oss varsel om dette innen onsdag uken før endringen skal tre i kraft.
Hvordan betaler man?
Det sendes ut faktura, etterskuddsvis
Kan man få frukten oppskåret?
Ja, det kan man. Denne tjenesten er imidlertid ikke tilgjengelig i abonnement, men som enkeltleveranse ved for eksempel møter, konferanser eller kundebesøk.
Hva med allergikere?
Allergier tar vi hensyn til. Bare meld ifra når du bestiller, så fjerner vi for eksempel posen med nøtter.